[OZ-CONTEST] OZ2PBS - SAC resultat 2014.

OZ2PBS - Palle oz2pbs at mail.dk
Sun Oct 12 14:00:00 EDT 2014

Hermed  mit input vedr. SAC 2014.

Jeg havde ellers besluttet at køre med I alle 24 timer, men ændrede holdning
sent lørdag aften, tidlig søndag morgen.

Kørte nonstop de første 12 timer, hvorefter jeg stemplede ud kl. 0200 søndag
morgen. Mit setup på 40 + 80M er ikke toptunet til den store DX og EU var
gået til ro.

Startede op igen søndag morgen kl. 0800 og så gik den store jagt og jeg blev
ramt af en JA sunami på 10M – Det gav kortvarigt sved på panden.

Alt i alt en god contest med personlige rekorder på hhv. QSO antal og samlet
score.

Contest         : SAC Scandinavian Activity Contest

Callsign        : OZ2PBS

Mode            : PHONE

Category        : Single Operator - Assisted (SOA)

Overlay         : ---

Band(s)         : All band.

Class           : High Power (HP)

Zone/State/...  :