[OZ-CONTEST] TBDC OU2I (OZ1BII) Single Op LP

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun Oct 19 17:16:33 EDT 2014

Hej contestere
Jeg var også lige med, en times tid lørdag aften, på 160M Top Band.
Det er ikke altid jeg kan afstemme min tråd til 160M, men fordi det
simpelthen øsregnede hele lørdag aften var antennen til at styre og jeg
kunne køre Stew Perry  Top Band Challenge med et acceptabelt
standbølgeforhold.
Og jeg kunne også høres rundt omkring i europa.
Det blev til 20 QSO'er hvoraf det meste var S&P. Men jeg havde et "RUN"
lørdag aften hvor der var hele 3 stationer som kaldte mig samtidig - hi hi

Der sker ikke så meget på 160M men jeg lyttede båndet igennem med jævne
mellemrum og kaldte CQ et par gange.
WAG testen gik jo ikke med høj hastighed så der var tid til besøg ind
imellem.

Jeg hørte ikke andre OZ'er.
Best 73 og GL in your contests.
OZ1BII Henning
Herunder mit resultat.

                    Stew Perry Topband Challenge - Warmup

Call: OU2I
Operator(s): OZ1BII
Station: OU2I

Class: Single Op LP
QTH: JO45RF
Operating Time (hrs): 1

Total:  QSOs = 20  Total Score = 168

Club: Danish DX Group

Comments:

Rig: Elecraft K3 100W
Ant: 20 meter wire as INVERTED-L up 12 meter

Thanks QSO's and GL.
Vy 73 de OU2I Henning

Posted using 3830 Score Submittal Forms at: http://www.3830scores.com/