[OZ-CONTEST] SAC CW?

Joergen OZ0J / 5Q2T oz0j at oz0j.dk
Wed Sep 17 01:59:31 EDT 2014

Hej Martin

Se http://docs.win-test.com/wiki/FAQ:User_Interface Søg efter dlportio i din browser. Der står noget om en LPT port !! Det har din nye PC da vel ikke?

Vy 73 de OZ0J / 5Q2T

Jørgen

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Martin Mortensen [mailto:maja-martin at mail.dk]
Sendt: 16. september 2014 21:41
Til: Kenneth Hemstedt; Danish Contest Academy; oz-contest at contesting.com
Emne: Re: SAC CW?

hejsa... til alle

Jamen så er jeg nok den 5 stakkel. lige nu kan jeg ikke få min wintest op at køre. meddelsen "dlportio.sys" dukker op når jeg starter programmet kikker jeg i under porte så er der 10 porte som står til at være optaget.  hvordan kommer jeg videre ?
Men ellers satser jeg på at være med fra ca. aften lørdag, hvis jeg får løst mit problem..

73 de OZ3MC Martin