[OZ-CONTEST] SAC CW OU4O

Ole S. Andersen oz4o at osa.dk
Sun Sep 28 09:39:13 EDT 2014

Hej,

Resultatet af min test i sidste weekend blev nedenstående:

CALLSIGN: OU4O
CLUB: Danish DX Group
CONTEST: SAC-CW
CATEGORY: SINGLE-OP ALL HIGH CW
CLAIMED-SCORE: 708212

OU4O - SCANDINAVIA OZ

Band      QSO   Points   Multipliers
------------------------------------
80m        226     473      31
40m        410     902      41
20m        445    1027      49
15m        356     855      50
10m        107     249      31
------------------------------------
Total     1544    3506     202

Dupes:     19
Invalid:   0
QSO Total: 1.563
Score:     708.212 (Diff: 0)
CATEGORY:  SINGLE-OP ALL HIGH (NONE)

ACCEPTED: Your log was accepted without errors.
Thank you for your submission!
You may re-submit if needed until deadline.

Fredag før testen, fik jeg med hjælp, repareret choke coilen,
der sidder i fødepunktet af beamen. Så jeg måtte lige checke,
om den nu virkede ok igen. Jeg kan kun sige, at beamen nu virker
som den skal igen. Alt i alt en god test, med ok condx.
Dog er nattetimerne stadig lidt langsomme, selv om der er kommet
en Low Band kategori for DX. Men det er jo også første år den
prøves.
Tak til Thomas for QSO'er og multipliers fra CP1AA.

73 de Ole - OU4O

(OZ1FAO - OZ4O)