[OZ-CONTEST] Friedrichshafen og Dayton 2015

OZ2W oz2w at ahg.dk
Fri Apr 24 11:51:53 EDT 2015

Dav Alle

EDR deltager i Friedrichshafen. Det er omtalt i aktivitets planen for EDR
vedtaget på RM 2014.
Jeg havde bestilt et 2 meter bord langs en væg.
EDR er dog blevet placeret på et hjørne lige over for ARRL med DARC ikke så lang
væk. Standen er 3*3 meter.

De andre organisationer har materiale med for deres DX grupper. Derfor tanken om
DDXG.
Da jeg er eneste deltager for EDR, så vil standen ikke være bemandet hele tiden.

Jeg vil også invitere OZFF til at være med på en "roll-up".

Vi kunne også invitere OZ5E. Det er her med gjort.
OZ1ADL må kunne levere et ide oplæg.

Jeg er bestemt åben for ideer.

EDR vil betale for fremstillingen af "roll-up" men jeg mangler indhold til dimsen.

VY73/44
Finn Johansen
OZ2W / OZ5HZ