[OZ-CONTEST] YO HF OZ4CG SO CW LP

OZ4CG oz4cg at live.dk
Sun Aug 30 14:28:25 EDT 2015

Hej contestere

Hermed resultatet af weekendens YO-DX-HF-Contest (CW)

Det var godt nok utrolig dårlige condx, med svage signaler og stort set kun
EU. Ingen NA signaler slap igennem, men pludselig blev 9V1YC læselig og kom
i loggen!  Også en enkelt Japaner, men ellers meget småt med DX.

Uden for testen fik jeg dog gaflet Erik, JW2US og PY0F/PP1CZ, så nogle
spændende DX'er var der jo alligevel på båndene!

Det blev til ialt  ca 8 ½ time test, med lidt andre aktiviteter ind i
mellem.

Var oppe søndag morgen ca. 03:00 UTC for at høre om der var hul igennem til
NA på 40M, men der var helt dødt!

Havde dog den glæde at min nye 15M-dipol viste, at alt hvad jeg kunne høre
der, kunne jeg også køre! Et stort fremskridt i forhold til min gamle G5RV!

Tak for QSO til OZ4FF, OZ2TF og OU2M.

Nu håber jeg bare at condx bliver noget bedre, når SAC-CW løber af
stabelen....

Best 73 Carsten / OZ4CG