[OZ-CONTEST] RTTY Round Up! En sjov eftermiddag!

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Sun Jan 4 14:23:50 EST 2015

Hejsa

Da CW gik lidt sløjt idag besluttede jeg mig for at hoppe ud i lidt
DIGI-mode
Efter en halv times kedsomlighed med PSK på 10 og 12 meter gik jeg på 15
meter RTTY.
Desværre havde jeg ikke fået Win-Test eller N1MM plus konfigureret..
... så det måtte klares med DRM780 fra Hamradio Deluxe.
Den kan i nødstilfælde bruges med lidt opmærksomhed på exchange-counteren
Derfor heller ingen score!

MEN
226 QSO'er - Heraf 95 fra USA, et par Canadiere og lidt andet godt fra
Nord- og Syd-Amerika.
Bl.a kom der en "SD'er" forbi! Ikke hver dag en fra South Dakota kommer
frivilligt i loggen!
OZ6TL hørte jeg og fik kørt et par bekendte stationer fra Mellemøsten.
Så mon ikke man skulle sørge for at være kalr til den her Contest næste år?
Sjovt var det ialt tilfælde!

VY 73

Kenneth
OZ1IKY