[OZ-CONTEST] NRAU 80/40M OU2I

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun Jan 11 10:02:36 EST 2015

Hej alle contestere
Jeg var osse med i NRAU testen med CW og startede op på 80M med en enkelt QSO. Men der var utroligt stille så jeg gik hurtigt videre til 40M hvor jeg med møje fik nogle QSO'er. Meget sløje forhold og utroligt mange Italienere med gode signaler. Der var en italiensk og en spansk test i gang samtidig og jeg tror der startede en Schweizisk også.
Men jeg oplevede det samme som Hans Jørgen - midt under testen kunne man pludselig høre en masse baltere og de havde høje numre. Den sidste times tid var der godt gang i 40M.
Jeg kørte med min K3 100W og 20mtr inverted-L  antenne, som sædvanligt. QSO med OZ7BQ, OZ7YY, OZ4FF, OZ1JFK, OZ7SG
Slutresultat blev 8/80M + 52/40M, samlet 43 amter og 120 point - total 5160.
Best 73 de OZ1BII Henning