[OZ-CONTEST] Azorerne og "Rent-A-Schack"!

Kenneth OZ1IKY oz1iky at tdcadsl.dk
Sun Jan 11 13:38:50 EST 2015

Hej Folkens

Azorerne!
Dette blot til orientering og inspiration. I behøves jo ikke alle gøre
som Jørgen, Henning og jeg.
(Thomas er jo "uden for rækkevidde" med sine mange tusinde kilometer på
cykel (o; )

Jeg har et par gange snakket om at der er gang i en del ting med at lave
"Rent-A-Schack" der nede/ude.
Nu er der ved at være et par muligheder for dem der vil prøve en lidt
anderledes ferie tur!

Ud over det er står i den PDF jeg har sat link ind til (det er jo ikke
alle reflektorer der sender filer med)
  - det er på Graciosa ø'en (CU4DX)
.. så ved jeg at Jose CU2CE (på "hovedøen" Sao Miguel) er i fuld gang
med at lave et lille gæstehus
så man har adgang til hans station? Der er også gang i noget på CU7 Faial,

Kontakt bare helt roligt Jose CU2CE og/eller Francisco CU2DX.
Deres email står i PDF'en fra linket. Begge er ikke "hvem-som-helst" men
nogen der virkelig kan hjælpe jer dernede.

Jeg tror dog at man her kan rive en hæderlig Pileup igang når jeg sådan
har lyttet til gutterne fra CU-land på båndene.
... husk det er 3 forskellige IOTA'er i forbindelse med de 9 øer!
Det her er tættere på i forhold til Danmark og XYL vil sikkert kunne
lide det det grønne landskab med frisk luft.
Faktisk snakker min XYL og jeg om en sommerudflugt dertil i sommerferien!

Linket:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/59110423/cu4dx.pdf

VY 73

Kenneth