[OZ-CONTEST] CQ WW CW 160M Contest - OU2I og OZ90IARU

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun Jan 25 17:42:39 EST 2015

Hej

Jeg var lidt aktiv i 160M contesten med min 20mtr Inverted-L wire som havde
et rigtigt stabilt SWR – nok fordi jorden er belagt med noget hvidt stads
(de kalder det sne :o)

Og stationen var min Elecraft K3 med 80-100 Watt.

Jeg var aktiv lørdag eftermiddag/aften med rigtig mange stationer at køre.

Da jeg havde kørt 2½ time som OU2I gav det ikke rigtig nogen nye stationer
så jeg skiftede over og kørte 3½ time som OZ9ØIARU.

Søndag var der ikke noget på 160M hele dagen og jeg fik kørt 3 QSO sidst på
eftermiddagen.

Resultater kan du se herunder i kort form.

OU2I

95 QSO – 22 multiplier – 10.428 point

5B  9A  DL  EI  G   HA  I   LX  LY  OH  OK  OM  ON  OZ  PA  S5  SM  SP  UA2
UA3 YL  YU

OZ9ØIARU

136 QSO – 26 multiplier – 17.602 point

9A  DL  E7  EU  G   HA  HB  I   LA  LY  LZ  OH  OK  OM  ON  OZ  PA  S5  SM
SP  UA2 UA3 UR  YL  YO  YU

Best 73 de OZ1BII Henning