[OZ-CONTEST] RSGB IOTA hjælpefil

Joergen OZ0J / 5Q2T oz0j at oz0j.dk
Tue Jul 21 15:46:57 EDT 2015

hej alle

Efter at have læst et andet sted, at OZ8SW manglede en hjælpefil til IOTA contesten i den kommende weekend, har jeg surfet lidt.

På http://www.cqcontest.eu/call-history.php findes der en fil til N1MM (ved ikke om den virker til N1MM eller N1MM+)

Jeg har brugt 5 min på at konvertere den fil til en ekstra fil til Win-Test. Den findes på https://dl.dropboxusercontent.com/u/2651703/IOTA2015.xdt

Filen til Win-Test skal gemmes i mappen "extras" Derefter skal du fortælle Win-Test, at du vil bruge denne fil.

Windows -> Alt+X -> højreklik -> Add og vælg IOTA 2015.XDT

Det er semihjælp til Win-Test, da du selv skal indtaste IOTA nummer.

Jeg har fået filen til at virke i Win-Test version 4.17.

Brug af filen er i øvrigt på eget ansvar.

Jeg har ikke tid til yderligere support, og jeg kommer ikke med flere opdateringer.

God contest til alle.

Vy 73 de OZ0J / 5Q2T

Jørgen