[OZ-CONTEST] Fw: IOTA OZ4CG SO12CW LP

OZ4CG oz4cg at live.dk
Sun Jul 26 06:14:59 EDT 2015

Hej contestere

Så sluttede den IOTA-contest - lidt brat, da min veltjente G5RV blæste ned
kl. 09:09 dansk tid i stormvejret - midt i en pile-up på 20M.  ØV-ØV

Jeg nåede ellers 375 QSO'er, og det kørte fint i dag - i modsætning til
lørdag, hvor der var utrolig dårlige forhold.  Det tog ca. 2 timer at køre
de første 35 QSO'er, så der var jeg lige ved at droppe testen. Ikke engang
G-stationerne kunne høre mig på 20M!

Men det hjalp ud på aftenen, hvor det blev til et par gode Runs på 40 og
80m. Men der var heller ikke rigtig hul igennem til Nordamerika på 40M
søndag morgen, som der oftest plejer, så forholdene var nok under middel.

Jeg kørte OZ2TF og OZ7EA på 80m, og så fik jeg Karsten, OZ4FF på 20M med
antennen liggende på jorden!!   Det var vist første gang jeg har haft QSO på
jordbølgen... Hee

Jeg hørte også Steen, OZ8SW, på både 40 og 80M, men jeg kunne ikke komme
igennem!

Nu skal jeg så på taget, og se om jeg kan få sat en ny G5RV op. Samtidig vil
jeg efter gode råd fra OZ8AE, prøve at få en bedre 15m-antenne op!  Det skal
helst være på plads inden WAEDC om 14 dage!

Best 73 Carsten / OZ4CG