[OZ-CONTEST] HF Fieldday 6 - 7 juni

Lars Erik Hinrichsen mail at oz1fjb.dk
Sat Jun 6 01:57:42 EDT 2015

Hej Contesters.

Som det måske er nogen bekendt, køres der i denne weekend reg.1 hf cw
contest. I OZ har man endnu ikke splittet denne FD contest op i to
forskellige weekender, hvilket jo gør at når man deltager i den danske, er
det praktisk talt umuligt at indsamle points på cw.

Sidste weekend var jeg i Stjær med Ulli DD2ML, og han ville være glad hvis
der var flere aktive cw stns her i EU. Og det må jeg give ham ret i. Vi
tæller nemlig 2 points for de FD-stationer der er aktive.

Vores logs kan så bruges til check-logs....

Så hermed opfordres alle der kan cw - til at tænde for radioen i det
følgende døgn ( 1500 utc til 1500 utc),, og giv en rapport, evt. med
nummer.  - Tak.

vy73 de

oz1fjb/ou2v
Lars