[OZ-CONTEST] PY9ØIARU

Joergen OZ0J / 5Q2T oz0j at oz0j.dk
Thu Mar 26 10:04:11 EDT 2015

________________________________
Fra: OZ1ACB [oz1acb at wiland.dk]
Sendt: 26. marts 2015 14:09
Emne: Fwd: PY9ØIARU

-------- Videresendt meddelelse --------
Subject:        PY9ØIARU
Date:   Thu, 26 Mar 2015 03:08:44 +0100
From:   Preben Mailand Christensen <oz1hhh at gmail.com><mailto:oz1hhh at gmail.com>
To:     oz1acb at wiland.dk<mailto:oz1acb at wiland.dk>, kenneth at hemstedt.dk<mailto:kenneth at hemstedt.dk>, oz1lo at post9.tele.dk<mailto:oz1lo at post9.tele.dk>

Jeg er p.t. i Brasilien.  Har ansøgt Ministeriet om tilladelse, og netop modtaget mit call som  PY90IARU, så nu er der endnu en blandt de mange i familien IARU.  Afventer officiel formular for betaling af taksterne herfor, hvorefter sending kan påbegyndes. Håber at kunne gå i luften fra og med contesten denne weekend på Fone. Arbejder på at finde mindst én til cw, og én til digi.  Det bliver et ganske simpelt setup, da jeg returnerer til DK 13/4, og alle special calls i Brasilien alligevel kun gives for én måned ad gangen, hvorefter man skal ansøge igen hver ny måned. Måske kører jeg dette call igen i okt-nov.  Håber at nå at møde nogle af jer endnu denne gang.  Venligst cirkuler denne mail.
73, Mailand, PY9ØIARU alias PY2ZZZ alias OZ1HHH