[OZ-CONTEST] K9AY til salg!

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Mon Nov 2 06:21:45 EST 2015

Hejsa

Hvis nogen har interesse..
Da jeg lavede K9AY projektet (se OZ for et par måneder siden) lavede jeg 2 stk.
Den ene står i Stjær ved OZ5E, og den anden står og samler støv.

Så jeg har nu besluttet mig for at den der samler støv nok skal have et lidt mere aktivt liv?
Hvis nogen er interesseret, så kan en venskabs pris sikkert godt forhandles på plads!

Indeholder nyt trådsæt originalt fra Array Solution, fiberstænger, udendørs boks med PREAMP, indendørs boks med båndpasfiltre

for 160, 80 og 40 meter, og ca 25 meter styrekabel.
Array Solution tager godt 3.500 til 4.000 for en komplet udgave...

Men en lidt mere civiliseret pris lidt under kan aftales.

Kenneth

OZ1IKY