[OZ-CONTEST] QSL kort fra Azerbaijan

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sat Oct 10 19:10:09 EDT 2015

Hej

Mangler du QSL kort fra Azerbaijan, 4J og 4K ??

Jeg har kontakt med Alexander 4J3DJ og han vil samle QSL-kort fra flere
forskellige amatører i 4J.

Alexander bor i Rusland, men er lige nu i Azerbaijan og rundt i forskellige
klubber dér.

Så vil han samle QSL og sende til mig, fra Rusland.

Han er også manager for: 4K4K, 4J6RO, 4J5A , 4JS0NG, 4J12SONG, 4JT6RO,
4J20RO

Hvis du mangler kort kan du sende mig en liste med Call, dato, time, band,
mode, o.s.v.

Den vil jeg sende videre til Alexander og han vil så forsøge at samle kort
sammen i klubberne derovre.

Du må også gerne sende dine QSL-kort til mig – så vil jeg samle dem og sende
dem videre til Alexander.

Dyt dyt – ska vi byt ?

Det koster dig ikke noget.

Meld tilbage via mail senest onsdag den 14. oktober og send eventuelle kort
til mig inden fredag den 16. oktober.

OZ1BII Henning Andresen

Slotsgade 17

6100 Haderslev

Mail:  oz1bii at edr.dk

Best 73 de OZ1BII Henning

* Remember SCANDINAVIAN ACTIVITY CONTEST 2015 *

*  CW: 19/20 september  - SSB: 10/11 october  *