[OZ-CONTEST] Fwd: SAC SSB OZ2PBS SOAB HP

Thomas Andersen thomas at oz1aa.com
Sun Oct 11 12:16:09 EDT 2015

---------- Forwarded message ----------
From: OZ2PBS - Palle <oz2pbs at mail.dk>
Date: 2015-10-11 17:29 GMT+02:00
Subject: SAC SSB OZ2PBS SOAB HP
To: oz-contest-owner at contesting.com
Cc: OZ2PBS - Palle <oz2pbs at mail.dk>

Det så ikke ud til, at min første mail kom igennem nåleøjet, så jeg
forsøger én gang mere …

Hej Contestere..

Hermed mit ret så beskedne resultat / bidrag fra årets SAC SSB Contest.

Det var forhold langt under middel specielt på de højere bånd som 15-
& 10M, ligesom 20M var nede i længere perioder, men sidst i testen
åbnede 20M til Asien og Oceania. De lave bånd reddede testen hos mig.

Band    QSOs    Pts  DXC

   3,5      93     186   23

     7     284     579   42

    14     159     362   36

    21      12      30    9

Total     548    1157  110

Score: 127.270

Vy 73 de´

OZ2PBS – Palle

PS. I sidste års SAC kørte jeg langt over 1000 QSO´s (1023) på færre timer.