[OZ-CONTEST] WAG OU2I (OZ1BII) SO CW LP

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun Oct 18 17:43:40 EDT 2015

Hejsa
Jeg levede livet lidt farligt på 10 og 15m   ;o)
Når jeg sad med alle sanser åbne og "lyt-lapperne" helt inde i højttalerne
for at fange en rapport fra en svag Dysker, kunne der pludselig komme en
PJ2D eller K1AR med 599 plus plus.  Så fik jeg lige renset øregangene, hi
hi.

Best 73
OZ1BII Henning Andresen
www.oz1bii.dk