[OZ-CONTEST] Fwd: Tilmelding til Evt, Multi/single eller Multi/2 CW CQWW contest 28-29november fra OZ5E.

Lars Erik Hinrichsen mail at oz1fjb.dk
Sat Oct 31 17:38:11 EDT 2015

Hej Alle contesters..

Måske denne mail har interesse...

vy73 de Lars oz1fjb / ou2v

---------- Original e-mail ----------
Fra: Lars Erik Hinrichsen <mail at oz1fjb.dk>
Til: "dca at oz5e.dk" <dca at oz5e.dk>
Dato: 30. oktober 2015 kl. 22:48
Emne: Tilmelding til Evt, Multi/single eller Multi/2 CW CQWW contest
28-29november fra OZ5E.

Hej DCA´s.

Jeg har aftalt med Thomas OZ1AA, at hvis der er et ønske om at køre en
Multi/Single eller Multi/2 i CQWW CW testen fra OZ5E, i weekenden 28 til
30.november, så vil jeg melde tilbage til ham inden næste weekend (
7-8.nov).

Derfor vil jeg gerne undersøge om der er andre oprs til en sådan deltagelse
?
Tilmelding skal ske så hurtigst som muligt til mig, for at Thomas kan få
besked om det.

Jeg melder mig selvfølgelig som deltager, og håber at min. 3 andre oprs vil
være med...
Husk at vi vil score flere points til WRTC, ved deltagelse som team, da det
giver en meget højere effektivitet.

Venligst email mig asap...

vy73 de

Lars OZ1FJB / OU2V