[OZ-CONTEST] All Asian SSB - OU2V

Lars Erik Hinrichsen mail at oz1fjb.dk
Sun Sep 6 16:00:00 EDT 2015

Hej Contesters.

Selvom jeg er en CW-fanatiker, skulle jeg lige prøve at køre AA-SSB
contesten, og det gik nogenlunde. Jeg havde dårligt tid, da min mor ligger
for døden på sygehuset, så det skulle også passes...

Men det blev da til 5 Thailandske stationer og en hel del andre.
De Thailandske stationer har særlig interesse for mig, da jeg for 1 måned
siden var til møde i RAST i Bangkok, og mødte en del af dem som jeg nu har
i loggen.

Her er så mit resultat.:

Contest : All Asian DX Contest
Callsign : OU2V
Mode : PHONE
Category : Single Operator - Assisted (SOA)
Overlay : ---
Band(s) : All bands (AB)
Class : High Power (HP)
Zone/State/... : 51
Locator : JO55SI
Operating time : 3h02

BAND  QSO DUP PFX POINTS AVG
---------------------------
  40  10   0   9   10   1.00
  20  29   0  25   29   1.00
  15  21   0  18   21   1.00
TOTAL 60   0  52   60   1.00
TOTAL SCORE : 3 120

Dupes are not included in QSO counts neither avg calculations

Operators : OZ1FJB Soapbox : yet a good contest, easy and very good to get
rear asian callsigns in the log. A must in my calender in the future.