[OZ-CONTEST] OU2V - WAE SSB

Lars Erik Hinrichsen mail at oz1fjb.dk
Mon Sep 14 10:09:34 EDT 2015

Hej Contesters.

Så skete det igen, jeg kørte ssb, ja det gik faktisk godt, trods de dårlige
forhold.
Jeg havde bare ikke rigtigt tid, - da jeg Lørdag begravede min Moder (78år,
og tabte kampen mod kræften.) ... men i stedet for at lave ingenting,
lørdag aften efter begravelsen, og lidt af søndagen, ja så kørte jeg lidt
radio.

Næste år har jeg garanteret mere tid, - håber jeg.

her er resultatet...

Contest         : Worked All Europe DX-Contest
Callsign        : OU2V
Mode            : PHONE
Category        : Single Operator (SO)
Overlay         : ---
Band(s)         : All bands (AB)
Class           : High Power (HP)
Zone/State/...  :
Locator         : JO55SI
Operating time  : 2h14

 BAND   QSO DUP MLTS   QTC  POINTS   AVG
   80     1   0    1     0       1  1.00
   40     7   0    6     0       7  1.00
   20    24   0   17     0      24  1.00
   15    11   0    7     0      11  1.00
   10     0   0    0     0       0  0.00
TOTAL    43   0   70     0      43  1.00

Dupes are not included in QSO counts neither avg calculations

Operators       : OZ1FJB Soapbox         : very bad cndx, but fun to join.