[OZ-CONTEST] CQ WW RTTY 2015

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Mon Sep 28 02:40:00 EDT 2015

Hejsa

Jeg benyttede lejligheden til at lege lidt med K3 setup'et til RTTY.
Det havde jeg jo haft glæde af på Reunion. Og sandelig om det
meget simple setup ikke stadig virkede.

Og jeg fik stor glæde af de filtre jeg efterhånden har proppet i maskinen.
Helt ned til et lille smalt vindue på 200-250 Hz næsten perfekt balanceret til RTTY tonerne.
Så der var ikke de store problemer med de store stationer lige ved siden af,
selv ikke når en KH2L, 6Y4K, V4/W6HGF, VP9I eller en 3D2KM kalder ind.Et andet højdepunkt var D4C og Z21MG (som bad mig QRX da jeg var den kraftigste ... )

10 meter var der ikke meget at komme efter. Her var D4C og Z21MG også højdepunkterne, ud over

The Usual Suspects fra EA8 og PY-land.

Så der blev både jagtet nye lande på RTTY, samt lidt Bånd-lande-fræs ved samme lejlighed.
Gik fra 92 worked til 113! Så alt i alt en god RTTY weekend og en sjov lille øvelse til måske kommende DXpeditioner.

73s
Kenneth OZ1IKY

Contest : CQ World Wide DX Contest
Callsign : OZ1IKY
Mode : RTTY
Category : Single Operator (SO)
Overlay : ---
Band(s) : All bands (AB)
Class : High Power (HP)
Zone/State/... : 14
Locator : JO65GP

BAND QSO CQ DXC DUP S/P POINTS AVG
80 0 0 0 0 0 0 0.00
40 108 10 35 1 0 232 2.15
20 257 25 46 1 40 660 2.57
15 250 25 60 1 24 677 2.71
10 20 7 15 0 0 48 2.40
TOTAL 635 67 156 3 64 1617 2.55

Dupes are not included in QSO counts neither avg calculations