[OZ-CONTEST] IOTA contest

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Mon Aug 1 15:55:22 EDT 2016

Hejsa

Ja, jeg blandede mig også lidt.
Primært et par timers CQ. Gav god træning i både handling af "pileup" og
den nye station i klubben (IC 7300).

Det var for mit vedkommende ikke en jagt på IOTA'er - men blot en slags
"return of Curtisies" til andre Contestere.
Lidt S&P blev det da også til - og jeg fik brugt en mikrofon, helt uvant
(o;.
Men jeg må dog tage hatten af for HH2AA folkene. Allerede lørdag aften
var der LOTW CFM.

Min Win-test spillede lidt "touvlig" så derfor ingen log-upload denne gang.
Alle sent og received serials manglede lige pludselig lørdag aften...
Nok en eller anden af de forbaskede windows updates jeg blev ramt af den
dag?

VY 73's

Kenneth OZ1IKY

PS - ses vel i 80 aktivitetscontesten på søndag?

Contest         : IOTA Contest
Callsign        : OZ1IKY
Mode            : MIXED
Category        : Single Operator (SO)