[OZ-CONTEST] 9A CW OU2I (OZ1BII) SOAB LP

Henning mail at oz1bii.dk
Sun Dec 18 14:28:16 EST 2016

Hej
Endelig var jeg med i en test igen. Denne gang Croatia CW testen.
Det blev til søndag fra morgenstunden og ca 4½ time frem (med et lille
afbræk til 160m SP test).
Sikke en dejlig fornemmelse at opleve en pile-up igen - eller faktisk flere
korte byger   :-)

Jeg tog båndene fra bunden og startede på 80m. Det gik fint og en god
oplevelse at blive kaldt af K1ZZ - så ved man signalet kommer ud.
Det samme skete faktisk også på 40m og 20m.
15m var åbent, men det var der ikke mange som havde fundet ud af, så det
blev kun til 4 QSO. P3X, ZW8T og RM6.
Så vidt jeg hørte var der ingen OZ'ere med, men der er da 2 logs indsendt,
så det er bare mig som ikke mødte nogen  ;o)

Ha en god uge.
Vy 73 de OZ1BII Henning