[OZ-CONTEST] CQ160 CW OU2I Single Op LP

Henning mail at oz1bii.dk
Mon Feb 1 03:54:15 EST 2016

Hej
Det var 8 gode timer med masser af aktivitet på 160M.
Jeg fik 32 Europæiske lande plus Canada - ikke så ringe endda.
Jeg må sige at jeg var nødt til at kalde en del flere gange end jeg er vant
til på de højere bånd, men stædighed gav ofte svar  ;o)
Aner ikke om forholdene var gode eller dårlige, men det er lang tid siden
jeg har hørt så mange stationer på 160M.
Men at testen skal vare 48 timer forstår jeg ikke - det er lang tid når jeg
har kørt båndet igennem 25 gange uden at der er nye stationer og ingen
svarer på mit CQ.

Fik med besvær kørt OZ7YY, 1IKY, 1AAR og 5P5CW

--------------------------  - - - - --------------------- -
------------------ - - -------------------------- ------------ ---------
-------- ---------------------- -- - - -----------------

CQ 160-Meter Contest, CW

Call: OU2I
Operator(s): OZ1BII
Station: OU2I
Class: Single Op LP
QTH: JO45RF

Total:  QSOs = 236  State/Prov = 1  Countries = 33  Total Score = 39,372

Rig: Elecraft K3 - 100 Watt
Ant: 20mtr wire as Inverted-L up 12mtr
See you in the next CW Contest!
Best 73 de OZ1BII Henning