[OZ-CONTEST] ARRL INT. CW CONTEST OU2V SIDSTE WEEKEND.

Lars Hinrichsen mail at oz1fjb.dk
Sun Feb 28 10:02:54 EST 2016

Ja der er jo skrevet meget, og jeg må sige at det giver indtryk når jeg opgav
kl.17 søndag, og bagefter kommer hjem, - udkørt og træt, for at kunne høre
us-stationer på en wire i hækken på 20m og 15m med store sigs. øv.....

Godt for Henning at han havde en god mentor fra Jan, så det gav pote til ham....

Når men cndx, -  ja de var ikke noget at prale af, og denne gang var ou2v
multi/single, da NilsBo oz1eta og jeg havde slået os sammen, og kørte fra OZ7HAM
/ EDR Køge afd. og det giver lidt udfordringer når man bor langt derfra, jeg sov
kun 3,5 timer mellem lørdag og søndag... NilsBo tog det meste af første døgn, og
det var desværre uden de store udfordringer pga. cndx.

Nuvel her er vores resultat.:

Contest : ARRL International DX Contest
Callsign : OU2V
Mode : CW
Category : Multi Operator - Single Transmitter (MS)
Overlay : ---
Band(s) : All bands (AB)
Class : High Power (HP)
Zone/State/... : 14
Locator :
Operating time : 21h38

BAND QSO S/P DUP POINTS AVG
----------------------------------
160      1    1    0     3    3.00
80      59  16    0 174    2.95
40      63  27    3 186    2.95
20    198  43    2 582    2.94
15    214  41    0 639    2.99
10       0     0    0     0    0.00
TOT: 535 128 5 1584 2.96

Dupes are not included in QSO counts neither avg calculations

Operators : OZ1FJB, OZ1ETA
Soapbox : very bad cndx in the first 12 hrs of the contest, but ended up better.