[OZ-CONTEST] NRAU CW OZ1ETA.

Nils Bo Hermansen oz1eta at gmail.com
Thu Jan 14 10:50:57 EST 2016

DR OMs
Hermed mit spinkle resultat fra NRAU testen.
OZ5WQ belærte mig om for mange år siden.....læs nu på reglerne før du
starter testen.
Det havde jeg så ikke gjort denne gang. Blot sat testen op i win-test og
tænkte så kører det bare......
Nix for de første 3 stationer ville have en to-bogstavs rapport fra
mig....jeg sendte 599 serienr. R
Jeg tænkte....hmmmm kan de ikke forstå hvad jeg sender !
De blev ved med at spørge og til sidst måtte jeg overgive mig og bruge tid
på reglerne.
Her måtte jeg sande at det var mig som var gal på den.....skulle sende 599
serienr RO
Så fik jeg den......og sendte Peter OZ5WQ en varm tanke.
For sent opdagede jeg at båndskift ikke var registreret i loggen. Jeg har
dog ændret det i .cbr filen.
Det fremgår af resultatet.

Ellers en hyggelig test med god aktivitet.

73
OZ1ETA

Contest         : NRAU Baltic Contest
Callsign        : OZ1ETA
Mode            : CW
Category        : Single Operator (SO)
Overlay         : ---
Band(s)         : Single band (SB) 40 m
Class           : High Power (HP)
Zone/State/...  : RO
Locator         : JO65DL
Operating time  : 1h47

 BAND   QSO DUP PRO  POINTS   AVG
   80     0   0   0       0  0.00
   40    67  12  37     134  2.00
TOTAL    67  12  37     134  2.00
       TOTAL SCORE : 4 958

Dupes are not included in QSO counts neither avg calculations

Operators       :
Soapbox         :