[OZ-CONTEST] UK-EI-DX-CW-2016

OZ4CG oz4cg at live.dk
Sun Jan 24 08:07:14 EST 2016

Hej contestere

Kørte lidt med i den nye UK-EI-contest, og her er så resultatet af ca. 6 timers aktivitet.

Der var ikke de store forhold, men jeg fik da FY5KE på 15m i formiddags.
10M var helt lukket, og det blev 20m, der måtte tage slæbet...

Det var lidt problemer med N1MM Logger+, da den forudfylder modtaget rapport med data fra tidligere QSO, men logger de gamle data i stedet for de nye indtastede. Det opdagede jeg lidt sent, så der er nok en del fejl i den endelige log.

Men her er hvad jeg fik logget:

Band     QSOs     Pts  DXC   DIS
    3,5         31      92      8   14
      7          37     108   16   15