[OZ-CONTEST] Marconi HF OU2I Single Op LP

Henning mail at oz1bii.dk
Tue Jul 5 15:47:49 EDT 2016

Hej
Endelig var jeg med i en test igen - denne gang var det Marconi CW.

Jeg havde sat mig for at bruge Win-Test programmet, selv om jeg ikke er
særlig glad for det. Jeg købte programmet for mere end 2 år siden og har
faktisk aldrig brugt det efter at jeg havde nogle meget dårlige oplevelser
med styringen af min Ten-Tec Eagle.
Nu er det sådan at det er Win-Test der benyttes i Stjær når man kører Multi
tester så jeg ville gøre en indsats for at lære mere om det inden IARU den
9/10-juli. Se www.oz1hq.dk
Og i øvrigt har jeg nu en Elecraft K3 som faktisk kører rimeligt godt sammen
med programmet. Mere om det engang i en Contest-spalte  ;o)

Jeg kørte 20M lørdag aften plus lidt 80M og 40M og søndag formiddag var det
40/20 og lidt 15M. Fortalt i grove træk.
Lige godt 5 timer brugte jeg på testen og det gik stille og roligt.
QSO med OZ2TF som eneste OZ.

Vy 73 - håber vi mødes i IARU testen.
OZ1BII Henning