[OZ-CONTEST] Region 1 Field day CW OZ7BQ QRP

Hans J Rasmusen OZ7BQ oz7bq at yahoo.dk
Sun Jun 5 15:46:29 EDT 2016

Hej,Var i gang med at klargøre min transportable Mag Loop antenne til ferien.Midt i prøverne havnede jeg i Reg 1 Field Day på CW, som vist faldt sammen med en russisk test.Der var i alle tilfælde masser af aktivitet, så jeg benyttede lejligheden til at at køre lidt QRP på CW.Ud over en række UA9 og UA0 blev det også til HZ og C4. og naturligvis en række EU stationer. I alt 47 QSOer i løbet af ca 3 timer.Meget mere CW aktivitet og flere stationer end i den Field Day i september, som EDR deltager i.Efter denne test er min KX3 og Mag loop antennen vist klar til sommerturene.
Jeg har sendt min log til DARC. Så må vi se, hvad der kommer ud af det.73Hans Jørgen