[OZ-CONTEST] Baltic OZ4CG SO CW LP

OZ4CG oz4cg at live.dk
Sun May 22 09:10:25 EDT 2016

Hej contestvenner.

Da mine anstrengelser i fjor i BALTIC Contest kun rakte til en 2. plads i OZ
(SOLP-CW), måtte jeg jo se at gøre det lidt bedre i år!

Sidste år blev jeg slået på målstregen af Kenneth, OZ1IKY, med 20 points
(772 imod mine 752!), så derfor skulle jeg gerne over det niveau.

Og det lykkedes da at hente 794 points i nat, så nu bliver det spændende at
se, hvem af jer, der måske har hentet flere ??

Ca halvdelen af tiden blev kørt med "Run", og det var vist en god idé, for
det gav en ret god kadance.

Den sidste time var drøj, - der kom ikke meget i loggen, men det er jo
alligevel dér, de sidste afgørende points kommer i loggen!

Vi høres i næste weekend i CQWPX! Jeg glæder mig!

Best 73 Carsten