[OZ-CONTEST] CQ Contest! CQ WW SSB og CW i 2016 - til eftertanke inden der går sommerferie i alt

oz1jux oz1jux at oz1jux.dk
Tue May 31 18:11:34 EDT 2016

Hønsehuset er reserveret.

Men forholdene er nok ikke så gode i år som de var sidste år
Om det bliver en M/S eller M/2 setup der kommer op at stå til SSB delen af CQ WW
er ikke afgjort endnu. Men om alt så skulle resultatet helst blive bedre end i 2014.
Så jeg er stadigvæk klar til at modtage tilmeldinger til CQ WW SSB fra OZ5E.
Indtil nu er vi kun DL9EE, OZ1FJB og undertegnede, ser gerne et par stykke mere
til en hyggelig weekend i Hønsehuset.

Vy 73 de OZ1JUX Kim
Sendt via webmail