[OZ-CONTEST] OZ0J CQWW CW

Stephan Aller, OZ2U oz2u at oz2u.dk
Mon Nov 28 04:10:25 EST 2016

Jeg fik for en gangs skyld deltaget i en contest. Dette var muligt, da jeg
for en gangs skyld var hjemme fra Tyskland OG min kæreste besøgte hendes
familie på Bornholm...

Jeg kom dog ret sent i gang om lørdagen og havde derudover en del praktiske
gøremål, men lidt blev det da til: 33 nye båndlande.

Contest         : CQ World Wide DX Contest
Callsign        : OZ2U
Mode            : CW
Category        : Single Operator (SO)
Overlay         : ---
Band(s)         : All bands (AB)
Class           : High Power (HP)
Zone/State/...  : 14
Locator         : JO55WQ
Operating time  : 16h49

BAND   QSO  CQ DXC DUP  POINTS   AVG
--------------------------------------
  160    88   6  28   0      90  1.02
   80   166   7  48   0     192  1.16
   40   160  14  72   0     214  1.34
   20   149  18  76   0     301  2.02
   15    43  13  35   0      89  2.07
   10     1   1   1   0       3  3.00
TOTAL   607  59 260   0     889  1.46

Venlig hilsen
Stephan Aller, OZ2U

- besøg min side med jernbanebilleder fra ind- og udland:
www.diesellokomotiv.dk