[OZ-CONTEST] russian ww digital contest

søren bækkel naeseabe at gmail.com
Sun Oct 2 10:39:21 EDT 2016

Jeg kørte lidt med i russian ww digital contesten på 15m

Jeg lå og kaldte cq som man jo af og til gør, da stationene begyndte at
give serienumre måtte der jo være
noget i gære, så kunne man jo lige så godt dele lidt point ud, det blev til
beskedene 14 qsoer.

antennen er en dipol i 21m højde og 50w

Som Carsten skriver i sit trc indlæg, har forholdene været elendige i denne
weekend, men ser dog ud til at båndene vågner lidt op igen

Off topic havde jeg sat en 30m deltaloop op fredag eftermiddag nw/se med
håb on lidt oversøiske kontakter, men sådan
skulle det ikke gå , bilder mig dog ind at vk9nz var hørbar i nogle
sekunder i morges

CONTEST: Russian WW Digital Contest
CALLSIGN: OZ0JX
CATEGORY-ASSISTED: NON-ASSISTED