[OZ-CONTEST] HF Contestmanager er stoppet 30. sept

Henning mail at oz1bii.dk
Thu Oct 6 14:04:39 EDT 2016

Hej Contestere

Det er med beklagelse jeg må oplyse at jeg, pr 30. september, er stoppet som
HF contestmanager for EDR.

Helbredet har skrantet i et stykke tid og jeg ser mig ikke i stand til at
varetage opgaven længere.

OZ5HZ, OZ8XW samt HF-Udvalget er gjort bekendt med min beslutning.

Har du lysten til at være aktiv som contestmanager har du nu chancen for at
træde til og føre arbejdet videre for EDR.

Arbejdet består i udgivelse af den månedlige Contestspalte i OZ samt at
arrangere Jule- og Nytårstesterne  mm.

Kontakt gerne mig eller OZ1ADL Jan hvis du er interesseret.

Tak for nogle spændende år som contestmanager og held og lykke i de kommende
tester.

Vy 73 de OZ1BII Henning

PS. HUSK SAC SSB testen den 8-9 oktober.