[OZ-CONTEST] CQ WW SSB

5P1B 5p1b at oz1jux.dk
Sun Oct 30 20:49:35 EDT 2016

Contest         : CQ World Wide DX Contest

Callsign        : 5P1B

Mode            : PHONE

Category        : Single Operator (SO)

Overlay         : ---

Band(s)         : Single band (SB) 20 m

Class           : High Power (HP)

Zone/State/...  : 14

Locator         :

Operating time  : 19h27

BAND   QSO  CQ DXC DUP  POINTS   AVG

--------------------------------------

  160     0   0   0   0       0  0.00

   80     0   0   0   0       0  0.00

   40     0   0   0   0       0  0.00

   20   386  34 121   1     702  1.82

   15     0   0   0   0       0  0.00

   10     0   0   0   0       0  0.00

--------------------------------------

TOTAL   386  34 121   1     702  1.82

======================================

        TOTAL SCORE : 108 810

Dupes are not included in QSO counts neither avg calculations

Setupet var anderledes i år end sidste år Sidste år var det på en FT1000MP
og Acom1010 PA samt en Sommer antenne

I år Var radioen en FTdx3000 Acom2000, men antennen var den samme.

Men resultatet i år viser sig til den gode side. Og jeg kørte ikke RUN
prøvede det 2 gange under testen og begge gange jeg blev spottet.

Var der nogle der skulle lægges sig klods op ad frekvensen som jeg kaldte
på. Og oplevede det også med andre der var blevet spottet,

at der var det samme galt og flere gange var det det samme radioamatører.
Jeg håber at der er andre der har oplevet det samme.

Ikke flere sure opstød herfra.

Vy 73 de Kim 5P1B aka OZ1JUX