[OZ-CONTEST] [DDXG] Så er CT1BOH færdig

Henning mail at oz1bii.dk
Thu Apr 6 05:27:14 EDT 2017

GM Alex og andre
Jeg er helt enig med dig Alex og ser det som en udvikling.
Der er jo ingen der siger det skal være let at vinde  ;o)

Men jeg tror der måske kommer en opdeling på et tidspunkt - altså flere kategorier.
Forskellen i point på de bedste placeringer og ned til 5.-6. pladsen er jo mega stor efterhånden. Og scoren falder hurtigt nedad de første 15-20 pladser.
Hvis man skal fastholde, eller forbedre deltagerantal, bliver man nok nødt til at indføre underkategorier som f.eks. "Classic" "Rookie" o.s.v. således at almindelige amatører føler at de kan være med.

Alle deltagere er jo afhængige af hinanden.

    Vy 73 de OZ1BII Henning
               Be updated at
                www.EDR.dk