[OZ-CONTEST] UBA CW OU2I (OZ1BII) SOAB LP

Henning mail at oz1bii.dk
Sat Feb 25 17:15:27 EST 2017

Hej
Så er der ikke mere test for mig i denne weekend  ;o)

Jeg syntes det gik meget godt i de 5 timer jeg deltog.
10m gav ingen og 15m gav én QSO. Lidt underligt, for der var da gode
enkelt og kom ind med stor styrke.
20m gav lidt men ikke mange multipliers og ingen ON stationer.
40m var godt aktiv og gav en del EU lande. Kun én ON station.
80m gav mest og det gik rigtig godt her i aften. Her fik jeg 4 ON stationer.

Multipliers er lidt specielt i denne UBA test.
Multipliers er Belgiske præfiks, Belgiske provinser samt EU lande som er
medlemmer af EU.
Det gjorde at jeg ikke havde interesse i at køre DX'ere for de gav kun 1
point og ingen multipliers, samtidig med at de tog lang tid med LP.

Jeg snakkede med Carsten OZ4CG og Jørgen OZ8AE. Begge på 80m (og det gav en
multiplier).

Tjek her: http://oz1bii.dk/sh5/2017_uba_ou2i/

Vy 73 de OZ1BII Henning
EDR HF Contestmanager