[OZ-CONTEST] OU2W i UBA CW 2017.

Nils Bo Hermansen oz1eta at gmail.com
Mon Feb 27 14:45:59 EST 2017

     DR OM contestere
Tak for Jeres god rapporter fra UBA testen.
Jeg har altid synes det er en sjov contest selv fra de dage hvor jeg
kørte phone ;-)
Men denne gang var det CW det handlede om og det synes jeg vart sjovt.
Som tidligere skrevet er mults en sjov ting og OZ er ganske eftertragtet !!!
Jeg deltog i det omfang familie forpligtigelserne tillod det....det blev
dog til nogle
rigtig gode timer i schaket med udelukkende CQ kald og der kom ogde pileups.
Holdt mig mest til 20 og 40m med en enkelt afstikker til 80m som jeg så
kan forstå kørte rigtig godt. Der var nogle enkelte NA stationer på 20m
og det kom fint igennem. 15m var der ikke meget at hente men jeg prøvede
dog lidt.
Fik OZ4CG i kassen og det var jeg glad for.
Det var en fin radioweekend og jeg håber I andre synes det var lige så
sjovt.
Best 73 og vi høres i næste test
Nils Bo
OZ1ETA