[OZ-CONTEST] OZ4O CQWW 160m CW

Ole S. Andersen oz4o at osa.dk
Mon Jan 30 03:43:19 EST 2017

Hej,

Jeg deltog i nogle kortere perioder af 160m testen.
Startede først lørdag aften ved 22z tiden, og ledte primært
efter nye båndlande. Det blev nu ikke til meget, så kørte kun
multipliers, når jeg kom forbi dem. Det blev dog for kedeligt,
når aktiviteten var så god, så gik over til at kalde alle dem,
jeg kunne høre, når jeg nu alligevel var i gang.
Sluttede lidt over midnat UTC, for at være klar til solopgang.
Også klar ved solnedgang, og lidt hen ad søndag aften.
Kørte kun S/P ingen CQ denne gang.

SINGLE-OP - ASSISTED - 160M High - CW

Software : N1MM Logger+ 1.0.6044.0

Band      QSOs    Pts   StP  DXC  Pt/Q