[OZ-CONTEST] IARU Headquarters stations

mail at oz1fjb.dk mail at oz1fjb.dk
Wed Jul 5 16:46:33 EDT 2017

Da jeg skulle indføre multiplierlisten i N1MM+ observerede jeg at beskrivelsen ikke helt virkede, og fandt så følgende løsning.:

For at få call history filen ind i N1MM+, skal man rigtigtnok flytte den i den mappe som tidligere er omtalt i OZ0J´s vejledning, men det er ikke nok, blot at sætte config i N1MM+ til at enable call history i config...

I programmet N1MM+ skal man når det køre, gå  i file-import-, og import call history, før det virker..

og selvfølgelig sætte call history til enable i config...

vy 73 de Lars oz1fjb / ou2v