[OZ-CONTEST] IARU OZ7BQ 40 M SOSB CW

Hans J Rasmusen OZ7BQ oz7bq at yahoo.dk
Sun Jul 9 11:18:07 EDT 2017

Hej,
I år havde jeg desværre ikke så megen tid til deltage i denne contest, så jeg valgte 40M, hvor jeg allerede havde en antenne oppe.Det blev bare til ialt 3 timers deltagelse, men der var fin aktivitet i den tid jeg var med, og så var støjniveauet beskedent.

Ud over en masse W stationer i timen mellem 01 og 02 UTC, så hørte jeg ikke mange DX stationer. Fik dog BA8BA og LU4AA/F.Hørte heller ikke så mange OZ mens jeg var aktiv. Tak til OZ2TF og OZ1HQ.
Rig KX3/KXPA 100 W og en ground plane antenne.
IARU HF World Championship

Call: OZ7BQ
Operator(s): OZ7BQ
Station: OZ7BQ