[OZ-CONTEST] WPX CW 5Z4/OZ1AA

Thomas Andersen thomas at oz1aa.com
Thu Jun 1 03:17:41 EDT 2017

Hermed mit beskedne resultat fra WPX CW testen sidste weekend. Da jeg
befandt mig på en forholdsvis sjælden IOTA ø, Lamu Island AF-040, var
første prioritet at køre flest mulige forbindelser. Pile-uppen var
langt større på 17 m CW end på contest-båndene, så det var der jeg
brugte det meste af min tid. Der kom en del OZ'ere i loggen fra AF-040
- tak for QSOerne!

Udstyret var en Kenwood TS-590SG samt en hjemmelavet multibandvertikal
for 40 - 17 meter, der også fungerede glimrende på 15. Mange tak til
Alex OZ7AM og Kenneth OZ1IKY for lån af antennen.

Jeg har uploaded et par billeder på: http://www.qrz.com/db/oz1aa

Jeg er nu tilbage på fastlandet og vil prøve at være QRV et par dage
mere som 5Z4/OZ1AA fra Nairobi før rejser hjem den 14. juni.

Håber vi ses til DX-mødet i Odense et par dage senere.

73,

Thomas OZ1AA

                 CQWPXCW Summary Sheet

       Start Date : 2017-05-27