[OZ-CONTEST] NRAU Baltic Contest regler

OZ0J Joe oz0j at oz0j.dk
Wed Mar 15 02:02:33 EDT 2017

Hej Henning

Kan du ikke forklare forkortelserne i multiplieren i forhold til JOxx? Hvis
multiplieren skal oversættes til en landsdel, så passer de ikke til JOxx.

Se https://remoteqth.com/img/slide-map-0.png

Vy 73 de OZ0J / 5Q2T

Jørgen
Telefon 61281695
http://www.oz0j.dk
Skype ID: onair-oz0j.dk – kun til chat !!