[OZ-CONTEST] NRAU Baltic Contest regler

Henning mail at oz1bii.dk
Wed Mar 15 06:10:59 EDT 2017

Hej Jørgen

Ja, det er de gamle amter fra 1970.

Grunden til at finde et andet system er, at vi jo ikke ved hvilket ”amt” vi bor i  J

Derfor mente jeg at navnet var ligegyldigt – også fordi det ikke må interferere med navnene i de andre lande.

Men jeg har lagt et kort på  http://www.oz1bii.dk/documents/Amter-og-locator.jpg  hvor du kan se lokator og de gamle amter.

Lidt svært at passe ind  J

Andre forslag modtages.

    Vy 73 de OZ1BII Henning