[OZ-CONTEST] Baltic OZ4CG SO CW LP

Carsten OZ4CG oz4cg at live.dk
Sun May 21 07:59:50 EDT 2017

Hej alle

Så kom der lidt gang i stationen igen efter et par måneders pause, og det blev BALTIC Contest CW, der fik opmærksomheden.

Jeg havde planlagt at køre alle 5 timer, men da der i perioden 00:15 til 00:45 UTC ikke var en eneste ny station at finde på båndet, blev det for drøjt, så efter de 144 QSO'er på det tidspunkt, gik jeg QRT, og slog over til vandret polarisering

Men det var nu ganske dejligt at få lidt "musik" i ørerne igen...

Nu glæder jeg mig til næste weekend med CQ-WW-WPX-CW.

Best 73 Carsten / OZ4CG