[OZ-CONTEST] Ukrainia DX contest OZ8AE

Jørgen Christensen jorgenchr55 at gmail.com
Sun Nov 5 15:10:43 EST 2017

En del aktivitet på båndene lørdag eftermiddag. Fik set på contest
reflektoren, at der bl.a. var Ukrainia DX contest og deltog et par timer.
På 40 meter måtte jeg pænt vente på at det blev min tur.
Vor knyttede næver mod øst - Bornholmerne OZ4CG og OZ4FF kom først til
fadet når vi gik ned igennem båndet. De har ganske givet haft det perfekte
skip til Ukraine på dette tidspunkt. Tak iøvrigt for QSO OZ4FF - på 80
meter - om aftenen.

Kørte med 90 watt, en G5RV, en 40 meter inv. dipol og en TH3MK4.

Ukrainian DX Contest

Call: OZ8AE

Class: SO CW LP
QTH: Falster Island