[OZ-CONTEST] CQ WW CW kommende weekend OZ8AE

søren bækkel naeseabe at gmail.com
Fri Nov 24 08:59:14 EST 2017

Da mit antenne elevatorsystem er nedtaget og under ombygning til motorkraft
i stedet for håndkraft , forventes der kun sporadisk deltagelse med noget
vertical her fra og som altid lowpower 100w

Reguards og god test de oz0jx

tor. 23. nov. 2017 kl. 17.29 skrev Jørgen Christensen <jorgenchr55 at gmail.com