[OZ-CONTEST] SAC CW nærmer sig!

Kenneth Hemstedt kenneth at hemstedt.dk
Wed Sep 13 06:34:59 EDT 2017

Hej Venner!

Scandinavian Activity Contest CW nærmer sig!
Det er faktisk på lørdag.

Der er ikke mange som har meldt deres aktivitet på sactest.net,,,
<http://www.sactest.net/blog/announcements.php?mode=CW>

Kan det være fordi man bare deltager alligevel, uden at sige det?
I så fald er det jo helt fint!

Jeg ved at jeg ikke selv står der - endnu!
Sidste check af antenne PA-trin og station med videre forestår i morgen aften.

Vi vandt jo over Norge her i HQ testen.
Skulle vi ikke lige prøve om det kan lade sig gøre her også i Scandinavians Cup !
<http://sactest.net/blog/result/sac_cup.php?year=2016>

Men efter som at Kim OH6KZP er på Ålands øerne (OH0) i år,sammen med et par andre gode operatører ....

Så vi må nok regne med at vi kan blive slået af Ålands øerne igen-igenDet skulle da lige være hvis nogen ville give den en ekstra skalle?
Selv Henning OZ1BII har lovet at han vil kører High Power i år!

Lad os give den en skalle!
Vi ses i kampens hede!

Kenneth
OZ1IKY

PS!
Husk at læse reglerne! Der er faktisk et par ændringer i dem i forhold til sidste år ....
<http://www.sactest.net/blog/rules/>