[OZ-CONTEST] OU2V ARRL 160m CW

mail at oz1fjb.dk mail at oz1fjb.dk
Sun Dec 2 09:28:44 EST 2018

Ja det blev ikke til så meget. Fik ikke opsat min 160m GP, så deltog
blot med 100w og min 80m inv.L med en spole i bunden.. Ikke en dx
antenne, da den ikke var trimmet til resonans, og jeg var jo nok nærmest
qrp i det udstrålede signal.

Før starten, fredag aften, hørte jeg Thailand HS18, og da testen
startede var der mange stationer fra NA med gode signaler. Lørdag nat og
søndag morgen var det dog ikke med samme styrke, og der var færre end
dagen før.

Her er mit resultat...ikke noget at prale af..

ARRL160 Summary Sheet

        Start Date : 2018-11-30

     CallSign Used : OU2V       Operator(s) : OZ1FJB

Operator Category : SINGLE-OP Assisted Category : ASSISTED
              Band : 160M             Power : LOW
              Mode : CW  Default Exchange : OZ
        Gridsquare : JO55si

         Band     QSOs     Pts  Sec  Pt/Q
          1,8       3       6    3   2,0
        Total       3       6    3   2,0  ialt. 18 points. (Vauw..)

vy73 de Lars oz1fjb - ou2v